websikehealthcheck
websikehealthcheck

Digitális műhely

Turbózd fel velünk a vállalkozásodat 2024-ben.

Jelenleg a Tiktok a legfelkapottabb közösségi média, amin extra gyorsan elérheted a célközönségedet.

Digitális Műhely: Hatékony Közösségi Média és Grafikai Design Tudástár

Mélyreható betekintést nyerhettek a digitális világba és a közösségi média varázslatos birodalmába. A „Digitális Műhely: Hatékony Közösségi Média és Grafikai Design Tudástár” egy két napos, intenzív és interaktív tréning, amelynek során az online jelenléteteket és kreativitásotokat lendületesen felfrissítjük!


A tréninget két előadó tartja: 

Kiss Fruzsina

2015 óta stílus és marketing tanácsadó vagyok.
Tréningekkel és VIP szolgáltatással segítem az ügyfeleimet abban, hogy az átlagos megjelenés helyett professzionális arculattal érjék el, hogy a piac rájuk figyeljen ne pedig a konkurenciára.

 

 

 

Pataki Nóra

Digitális tartalomkészítő. Ez azt jelenti, hogy profi minőségben készítek minőségi és kreatív, az ügyfél igényeihez, és ízléséhez szabott posztokat a közösségi média felületekre. (Pl.:Facebook, Instagram)

Amikor saját vállalkozásomat, a tokeletesrandi.hu-t építettem, őrült tempóban gyártottam a posztokat a különböző felületekre. Az elmúlt évek alatt pedig folyamatosan képeztem magamat online marketing területén és ezt a tevékenységet a mai napig folyamatosan végzem. Ezt a tudást, és tapasztalatot ma pedig ügyfeleim sikeressé tételére használom nap mint nap, egyre nagyobb sikereket elérve.

A tréning célja: a jelenlegi gazdasági helyzet ellenére a résztvevők gyorsabban tudjanak terjeszkedni és segíteni a saját ügyfeleiket. 

Olyan ügyfelekkel tudunk a legjobban együtt dolgozni, akik nagyobb tudásra akarnak szert tenni, hogy stabilizálni tudják a bevételüket és értéket szeretnének adni a társadalomnak.

Tematika:

  • Hogyan lehet felvenni a legmegfelelőbb nézőpontot a Tiktok vagy bármilyen másik felület sikeres kezeléséhez?
  • Mik azok a fontos pontok, amikkel tisztában kell lenni, ahhoz hogy a lehető leghamarabb célba érjünk a közösségi médián?
  • Mik azok a pontok amiket a lehető leghamarabb el lehet rontani és ezáltal óriásit lehet bukni?
  • Hogyan lehet a nézők nézőpontját egyszerűen felvenni, ami ahhoz kell, hogy a figyelmet folyamatosan fent lehessen tartani?
  • Mi az a 3 sáv, amit elfelejtenek de minden egyes vásárló végig megy rajta, amivel ha nincsenek tisztában, akkor sok potenciális vásárlót el lehet veszíteni.

 

  • Hogyan lehet elérni, hogy ne csak felkeltsük de fent is tartsuk az érdeklődést, aminek a hatására a nézőből vásárló lesz?
  • Milyen elemeket kell tartalmaznia egy videónak?
  • Hogyan lehet elérni egyszerűen egységes arculatot a felületen?
  • Mik azok az elemek, amik ha hiányoznak csökken a videó hatékonysága?
  • Milyen hashtageket kell használni? Mikor es hogyan?
  • Hogyan legyünk az algoritmus barátai?
  • Mikor és mennyit kell posztolni?
  • Hogyan lehet megtalálni a hangot a célcsoporttal?
  • Gyakorlatok a gördülékeny videó készítéséhez
Az esemény fókuszában áll a Facebook és Instagram hatékony használatának elsajátítása. Tapasztalt szakemberek vezetik végig az utat, és megtanítják neked azokat a trükköket és tippeket, amelyek segítségével kiemelkedő és figyelemfelkeltő tartalmakat hozhatsz létre.
A közösségi média stratégiák és az organikus növekedés kulcsfontosságú elemeitől a videózásig mindent megtudhatsz, ami egy sikeres online jelenlétet alapoz meg.
De ez még nem minden! A „Digitális Műhely” tovább lép, és megtanítja nektek, hogyan készíts el az elképesztő grafikákat és dizájn elemeket a Canva segítségével. Tanuld meg kifejezni az ötleteidet vizuálisan, hogy lenyűgözd közönségedet, és egyedi, megjegyezhető márkaidentitást alakíts ki.

A következő tréning Március 21-22-én lesz megtartva.

Időpont: 10:00-17:00

Helyszín: La Prima Fashion Hotel
(1052 Budapest, Piarista u. 6.)

A tréning ára: 150.000,- helyett 100.000,- Január 5-ig.

Részvétel a díj előre történő átutalásával lehetséges.

A nap végére már tisztában leszel az iránnyal és kapsz egy kezdőlökést, amivel neki kezdhetsz az értékes tartalmak átadásának a követőidnek.

Ügyfél visszajelzések a tréningről:

  • Sokkal nagyobb megértésem lett a felületről.
  • Megértettem miért kell ezt az oldalt is használnom. Csinálnom kell mert ez a jövő.
  • Volt egy fiókom de bele se néztem. Mostmár tudom, hogy értéket is lehet adni rajta.
  • Spontán nem lehet dobálózni a videókkal. Így nem adok el soha semmit. Dumálok évek óta feleslegesen és még nem adtam el soha semmit így, mert az életemről vetítettem. Nagyon jó volt a tréning! Tudatosságra ébresztett és fel kell építenem.
  • Céltudatosan és okosan használjuk ezt. Nem gondoltam volna, hogy ezt ilyen gyorsan áttudjátok adni.
  • Nem könnyű nyilvánosság előtt őszintén beszélni. Köszönöm, hogy megadtátok a kezdő rúgást, erre szükségem volt! Csináljam-csináljam, biztos menni fog!

Ha vágysz arra, hogy online jelenlét még hatékonyabb legyen és szeretnéd kibontakoztatni kreativitásodat, akkor a „Digitális Műhely” a tökéletes választás számodra!

Tiktok tréning

Név(Kötelező)
Számlázási cím(Kötelező)
Adatkezelési tájékoztató(Kötelező)

Weboldalunk a látogató élményének javítását segítő "sütiket" használunk. Elfogadod? További információ

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close